CSi Romania

CSi Romania

Avand radacinile in Rotterdam, Olanda, CSi a intrat in domeniul afacerilor cu peste 45 de ani in urma, iniţial ca un mic furnizor de benzi transportoare. Compania s-a dezvoltat si cele din urma a devenit parte a grupului suedez PLM in anii 1970. In decursul anilor 1980 a devenit o companie independenta, pana cand a fost cumparata de Stork. Dupa cateva incercari de restructurare a Grupului Stork, CSi a devenit din nou o companie independenta in urma procesului de rascumparare a drepturilor manageriale. In 2003 au fost achizitionate si fuzionate in Csi Sistemele de Ambalare Ridder, in acelasi timp lansandu-se numele de marca Ivanhoe prin care se vindeau soluţii standardizate de paletizare.

Avand ca scop principal reducerea costurilor pentru a putea oferi produse competitive din punct de vedere calitativ, accesibile din punct de vedere al costurilor, in anul 2005 s-a deschis oficial cea mai mare facilitate de productie a companiei in Cluj Napoca, Romania sub denumirea de CSi Romania SRL, cu productie de sisteme logistice.  Totodata, datorita solicitarilor tot mai mari pe piata interna a diferitelor servicii, dar in acelasi timp pentru apararea brandului, pe piata interna (si nu numai) CSi Romania si-a dezvoltat biroul de vanzari prin Alpha Las, cu productia unor echipamente pentru terti.

CSi Romania are a obiect de activitate producerea de sisteme logistice integrate pentru manipularea materialelor. Compania produce si furnizeaza solutii inalt automatizate pentru transportul, manipularea si depozitarea produselor din industria bunurilor de larg consum. Clientii se pot bucura de servicii complete incepand de la proiectare, productie, livrare, instalare pana la punerea in functiune si service pe intrega durata de viata a echipamentelor. Printre solutiile inovative pe care compania le ofera clientilor se numara: realizarea de conveioare pentru transportul produselor de larg consum, sisteme de transport pentru containere, sisteme de transport pentru carcase si cutii de carton, sisteme de transport si manipulare a paletilor, sisteme de paletizare, executarea de tablouri electrice de comanda, executarea de instalatii electrice pentru liniile de transport si paletizat.

 

Compania produce in-house majoritatea componentelor necesare intr-o forma personalizata, in functie de nevoile clientului. Echipa de ingineri are un rol esential in procesul de productie, de la analizarea nevoii clientului de catre inginerii de vanzari si pana la livrarea produsului catre client, echipa formata din ingineri proiectanti, mecanici, mecatronici si electrici, ingineri hardware si software lucreaza impreuna pentru a oferi solutiile cele mai competente si adecvate nevoilor clientului. De asemenea, echipa de asamblare are un rol esential in asamblarea si punerea in functiune a conveioarelor la sediul clientului, proiectul considerandu-se finalizat doar dupa testarea finala a echipamentului si inlaturarea tuturor erorilor posibile.

 

Prin compania mama CSi se adreseaza  pietei sistemelor logistice complexe de manipulare a  bunurilor de larg consum si a sistemelor de automatizari industriale unei game de clienti din topul celor mai mari 50 de companii din lume.

 

In acelasi timp, prin Alpha Las, CSi Romania deserveste o a doua piata, cea de servicii sau produse din alta categorie decat cea a sistemelor logistice de manipulare si transport. In Romania, piata serviciilor de prelucrari/confectii metalice, este in continua expansiune – datorita cresterii numarului de investitori din zona si a relansarii economice din tara. Pe piata interna se inregistreaza un trend crescator in ceea ce priveste solicitarile de produse si servicii, precum sisteme automatizate de manipulare si/sau paletizare a produselor, debitare laser si vopsire in camp electrostatic, insa si sudura, indoire abkant si asamblare . De asemenea, Csi are si o piata externa pentru aceste servicii, formata dintr-un numar de companii din UE, care i se adreseaza in mod constant cu comenzi ferme pentru diferite repere metalice: debitate, indoite, sudate vopsite si asamblate. Din aceasta categorie fac parte clienti importanti, cum ar fi Alliance sau Ambaflex .

 

Produsele si solutiile companiei se adreseaza in principal industriei bunurilor de larg consum (FMCG), a industriei alimentare si nealimentare dar si companiilor din industria auto,  a productiei de diverse echipamente, ambalaje, companii publicitare, farmaceutice si altele.

 

Portofoliul de clienti este format din companii cu inalte exigente de calitate, performanta, si profesionalism, precum : Procter & Gamble, Philip Morris, Heineken, Unilever, Mars, Tetra Pak, British American Tobacco, LVD Napomar, Ulma Packaging, Emerson, Eckerle, Star Foods, Pepsico.

 

An de an, cresterea  raportului de transfer al productie de la firma olandeza catre Romania are impact direct asupra cresterii volumului productiei si a numarului de personal. Activitatile din cadrul companiei au cunoscut o crestere continua, din toate punctele de vedere. Daca primii doi ani de activitate au fost caracterizati de „asezarea” si organizarea facilitatilor de productie, de insusirea cunostintelor de la firma mama, azi accentul se pune tot mai mult pe dezvoltare. Concomitent cu aceasta se remarca cresterea in numar a personalului, a suprafetei de lucru destinata productiei si birourilor, a capacitatilor de productie, largindu-se totodata simtitor si portofoliul de clienti. In vederea asigurarii unei independente cat mai mari a fabricii din Romania fata de firma mama, si totodata pentru cresterea calitatii si nivelului tehnologic al serviciilor, se urmareste dezvoltarea si specializarea departamentului de proiectare si al celui tehnic.

 

Prin compania mama, CSi  este reprezentata in multe tari in lume fie prin propriile Birouri de Vanzari din Germania, Marea Britanie, Rusia, Mexic, China fie prin retele  locale partenere. In acest fel CSi poate actiona  si pe plan local in timp ce ramane un jucator mondial.

 

Pretentiile au crescut si ele si alaturi de ele s-a schimbat optica: se insista tot mai mult pe eficienta, productivitate si profesionalism. Toate acestea, combinate cu ascultarea atenta a clientului si colaborarea stransa cu acesta, si totodata analiza continua a pietei si a concurentei pot asigura un viitor de succes si de durata oricarei companii.