Evenimente

Mai
30
mar
Skills for successful professionals in today’s tech-focused business world @ Transylvania Business School
Mai 30 @ 17:00 – 19:00
Session poster Marc Vollenweider Final A3 Curved-2Do you have to write reports regularly? You are not alone! Through the different stages of your career you would have noticed that business decisions are made based on information. In today’s tech-focused world, artificial intelligence, IoT, robotics process automation, and data analytics are influencing business operations of all sizes and industries. What does this mean for professionals of tomorrow?
Join our lecture on May 30, 5PM, at the main lecture hall of Transylvania Business School (7th Horea Street, Cluj-Napoca) to learn how you can be more successful in the modern business environment. Guest speaker Marc Vollenweider, author of the book ‘mind+machine – A Decision Model for Optimizing and Implementing Analytics’, and co-founder and chief strategist at Evalueserve, will talk about:
  • Which skills do you need to be successful in your job in today’s technology-heavy business environment?
  • Insider knowledge: Which skills are companies lacking in? Which knowledge should you bring to gain an edge over
    other applicants?
  • What are the upcoming technologies that are going to determine the success of modern businesses?
  • Why data analytics matters to you: Isn’t it just statistics? What data analytics really means and what it has to do with psychology.
Still have questions after the lecture? Stay on, and network with Marc Vollenweider and the other attendees.
To register, please send an email to oana.pacurar@tbs.ubbcluj.ro.
See you there!
Iun
6
mar
Outlook Japan. Politics, Economy and Culture
Iun 6 @ 15:30 – 16:30
Iun
8
joi
Brand Management and Marketing Strategies @ Main Lecture Hall
Iun 8 @ 18:00 – 19:30
In Dialog Cu Intreprinzatorii 2 @ Facultatea de Business - Amfiteatru
Iun 8 @ 18:00 – 20:00
Iun
26
lun
Startup Your Idea @ UBB - Aula Magna
Iun 26 @ 16:00 – 20:00

ANUNŢ/INVITAŢIE – Startup your idea! From knowledge to business:how to build products from research.

Data de 26 iunie 2017, orele 16, în Aula Magna a UBB

Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB – http://www.ubbcluj.ro ), în parteneriat cu Spherik Accelerator (https://spherikaccelerator.com/), vă invită la un eveniment dialog (1) despre drumul de la stadiul de idee sau rezultat al cercetării către a crea un produs şi a deveni antreprenor şi (2) despre oportunităţile oferite de un accelerator antreprenorilor care doresc să îşi dezvolte într-un timp scurt o afacere în zona Tech.

Invitaţia se adresează tuturor cadrelor didactice/cercetătorilor şi studenţilor UBB interesaţi.

 

Agenda:

1. Cuvânt de deschidere: Prof. univ. dr. Daniel David, Prorectorul UBB pentru cercetare, competitivitate-excelenţă şi publicaţii ştiinţifice.

2. Inovarea la UBB  – Gabriela Crişan, Şeful Oficiului de Management şi Transfer Tehnologic şi Cognitiv din UBB (OMTTC-UBB).

3. Spherik şi oportunităţile oferite de un accelerator antreprenorilor care doresc să işi dezvolte o afacere în zona Tech – Roxana Rugină, coordonator Spherik Accelerator.

4.  Cum să gândeşti ca antreprenor – Cezar Grigore, mentor Spherik Accelerator, YCombinator alumnus, entrepreneur.

5. Discuţii – Chestionar.

 

Context:

UBB valorizează toate cele trei componente ale cunoaşterii: (1) cercetarea (generarea de cunoaştere); (2) predarea/învăţarea (diseminarea cunoaşterii) şi (3) serviciile către mediul socio-economic/comunitate (utilizarea cunoaşterii). Într-un model humboldtian, cercetarea fundamentează însă toate componentele academice ale unei universităţi. Astfel, predarea/învăţarea nu diseminează doar cunoaştere – după modelul învăţământului preuniversitar -, ci diseminează cunoașterea împreună cu modalitatea ei de generare (învăţare prin cercetare; predare/învăţare activă) echipând astfel studenții nu doar cu cunoştinţe, ci şi cu modalităţi de a genera ei înşişi noi cunoştinţe. Serviciile către mediul socio-economic/societate nu sunt doar o replică a celor oferite de diverse companii de pe piaţă, ci sunt înalt inovative (bazate pe transfer de cunoaştere) şi/sau cu un standard de calitate maximal.

În ceea ce priveşte relaţia cu mediul socio-economic/comunitate, UBB este membru fondator al acceleratorului Spherik, urmărind încurajarea cadrelor didactice/de cercetare şi studenţii UBB să-şi transfere expertiza academică şi ideile inovative în servicii către mediul socio-economic-comunitate, prin dezvoltarea de afaceri (ex. prin Start-upuri, Spin-offuri, etc.).

 

Prof. univ. dr. Daniel David, Prorectorul UBB pentru cercetare, competitivitate-excelenţă şi publicaţii ştiinţifice

 

Pentru organizarea în condiții optime a evenimentului vă rugăm să completați formularul de înregistrare prin accesarea linkului de mai jos

 

https://goo.gl/forms/04xuyKtElQoJJWSm2

Startup your Idea 2017

Iun
28
mie
Workshop by Guest Lecturers @ Facultatea de Business - Sala 120
Iun 28 @ 11:00 – 13:00
Iul
1
sâm
Internship la MHP – a Porsche company
Iul 1 – Sep 30 all-day

In acest an studentii nostri au posibilitatea de a lucra pentru 3 luni in cadrul MHP la biroul companiei din Ludwigsburg, Germania. Finantarea stagiului de practica se asigura prin intermediul programului Erasmus+. Pentru a beneficia de oportunitate studentii trebuie sa isi depuna un dosar pana in data de 10 aprilie 2017. Mai multe informatii pot fi obtinute la biroul de relatii internationale al facultatii.

Mai multe detalii despre dosarul de selectie se pot gasi pe pagina: http://tbs.ubbcluj.ro/internship/ 

 

 

Erasmus-non-tehnic-web

Iul
23
Dum
Premiere Concurs National de Eseuri ” Doing Business in Romania” @ Facultatea de Business - Amfiteatru
Iul 23 @ 15:30 – 17:30
Aug
3
joi
Selectie ERASMUS nivel masterat
Aug 3 @ 10:30 – 12:45

Foarte important!!! 

27.07.2017 NOU!!! SELECTIE BURSE ERASMUS+ cu tari ale programului nivel masterat PENTRU ANUL ACADEMIC 2017-2018

Facultatea de Business organizează selecția pentru burse de studiu in cadrul programului Erasmus+ pentru anul academic 2017-2018 la nivel  master! Dosarele se depun pana in data de 2 august 2017, ora 14:00 la biroul Erasmus din cadrul facultatii (sala 9)!

Dosarul trebuie să conțină următoarele documente:

1. Formular de aplicare (se va obține de la facultate);

2. Declarație de participare în programul Erasmus+ (se va obține de la facultate);

3. Scrisoare de motivare (limba engleză);

4. CV limba engleză;

5. Documente care să justifice alte activități extra-curriculare;

6. Certificat lingvistic (se poate obtine pana la plecare).

Dosarele se vor depune la biroul de relații internaționale al Facultății de Business, sala 9, între orele 9-12. 

INTERVIURILE VOR AVEA LOC IN DATA DE 03.08.2017 INCEPAND CU ORA 11.00

Oct
2
lun
Deschiderea Anului Universitar 2017-2018 @ Facultatea de Business - Amfiteatru
Oct 2 @ 12:00 – 14:00

Deschiderea anului universitar 2017-2018 la Facultatea de Business va avea loc in data de 2 Octombrie 2017, ora 12:00, in amfiteatrul Facultatii de Business, str. Horea nr. 7, parter.