Evaluare Prestatie Didactica Semestrul II 2019-2020
Calendarul evaluarii pentru semestrul al doilea este urmatorul:
Invatamant cu frecventa: 11.05 - 31.05.2020
Ani terminali: 27.04 - 17.05.2020
Invatamant cu frecventa redusa si la distanta: 25.05 - 07.06.2020
Ani terminali: 11.05 - 24.05.2020
Mai multe informatii se pot gasi in fisierul atasat: Adresa Evaluare Prestatie Didactica
Miercuri 22 Aprilie 2020 03:17:32Utilizarea cookie-urilor și Politica de Confidențialitate
1.Politica de utilizare a Cookie-urilor
Aceasta politica se refera la cookie-urile si paginile web operate de catre Facultatea de Business cu sediul in Cluj-Napoca, str. Horea Nr.7 si Transilvania Business School Association cu sediul in Cluj-Napoca, str. Nicolae Titulescu, Nr. 8, Ap. 17, Cluj-Napoca, Judetul Cluj, denumite in continuare Operator.
2.Ce este un Cookie?
Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil, tableta sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Edge, Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard disk-ul sau memoria interna a utilizatorului care acceseaza site-ul web al facultatii noastre).
3.La ce sunt folosite Cookie-urile?
Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Operatorului pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand in totalitate indentificarea personala a utilizatorului.
4.Ce tipuri de Cookie-uri folosim?
Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele per sesiune sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Cele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada definita de parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.
Site-ul si subsite-urile Facultatii de Business utilizeaza ca instrument de monitorizare al traficului serviciul Google Analytics Universal, care este cel mai utilizat serviciu din lume in acest moment. Acest instrument ne ajuta sa imbunatatim paginile care sunt mai putin accesate in vederea cresterii traficului si pe aceste pagini
Facultatea de Business utilizeaza instrumentul “Google Analytics Univerasl” pentru a colecta informatii despre utilizarea site-ului. Google Analytics colecteaza informatii cum ar fi: cat de des viziteaza utilizatorii site-ul, ce pagini ale site-ului nostru se viziteaza. Folosim informatiile obtinute de la Google Analytics pentru a Intelege utilizarea site-ului si numai pentru a ne imbunatati site-ul. Google Analytics colecteaza numai adresa IP (zona geografica mai exact) alocata dvs. in data utilizarii si nu numele sau alte informatii de identificare. Facultatea de Business nu combina informatiile colectate prin utilizarea Google Analytics cu informatiile personale. Desi Google Analytics introduce un cookie permanent In programul dvs. de navigare pentru a va identifica ca utilizator unic la urmatoarea dvs. utilizare a Serviciului, acel cookie nu poate fi folosit de nimeni altcineva, decat de Google. Capacitatea Google de a utiliza si distribui informatiile colectate de Google Analytics despre utilizarile dvs. ale Serviciului este restrictionata de Termenii de utilizare ai Google Analytics (asa cum sunt modificati pentru site-urile guvernamentale) si de Politica de confidentialitate Google. Puteti Impiedica Google Analytics sa va recunoasca la urmatoarea dvs. vizita pe acest Site dezactivand cookie-urile din programul dvs. de navigare sau dispozitivul mobil. Pentru mai multe informatii despre Google Analytics consultati Google Privacy Policy. Pentru a Impiedica Google Analytics sa foloseasca datele dvs. printr-un program de navigare, puteti sa instalati extensia Google Analytics Opt-out Browser Add-on.
Site-ul nostru utilizeaza Facebook Pixel – pentru analiza de marketing, reclame, publicitate
Pixelul Facebook este un instrument de analiza care ne permite sa masuram eficienta publicitatii noastre prin Intelegerea actiunilor pe care utilizatorii le intreprind pe site-ul nostru web.
Utilizam pixelul pentru:
- a) a ne asigura ca anunturile noastre sunt afisate persoanelor potrivite.
- b) gasim utilizatori noi sau persoane care au vizitat o anumita pagina sau au facut o actiune dorita pe site-ul nostru
- c) cresterea acccesarilor de pagini
- d) masurarea rezultatelor anunturilor noastre
5. Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?
O vizita pe acest site poate plasa urmatoarele tipuri de cookie-uri:
- Cookie-uri de performanta a site-ului – Google Analytics
- Cookie-uri de analiza a vizitatorilor – Goole Analytics
- Cookie-uri pentru publicitate, marketing – Facebook Pixel
- Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate, marketing – Facebook Pixel
6. Contin Cookie-urile date personale?
Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de Internet. Datele colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. Facultatea de Business nu colecteaza date cu caracter personal. Colectarea datelor cu caracter personal se va foce strict in scopuri didactice in doua moduri: a) in vederea inscrierii candidatilor pentru concursul de cunostinte anual (pentru admitere) si b) pentru crerea unei baze de date ALUMNI in care vor avea posibilitatea sa se inscrie toti absolventii acestei facultati. In ambele cazuri se vor folosi formulare de tip MS FORMS care e in conformitate cu ultimele reglementari in domeniul GDPR.
7. Stergerea Cookie-urilor
In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal In mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate In asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite In zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.
8. De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?
Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele ca unele site-uri sa fie imposibil de folosit.
Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor Inseamna ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.
Exemple de Intrebuintari importante ale cookieurilor (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
- Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex. prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri precum website-ul universitatii, etc.). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile In beneficiul utilizatorilor.
9. Accesati Link-uri utile despre cookies
Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre cookie-uri si la ce sunt utilizate, recomandam urmatoarele linkuri:
- http://www.allaboutcookies.org/
- http://www.youronlinechoices.com/ro/
- https://ec.europa.eu/info/cookies_en
10.Prelucrarea datelor cu caracter personal pe site-ul tbs.ubbcluj.ro si a subsite-urilor adiacente
Acest site web si site-urile adiacente sunt detinute si gestionate de catre Facultatea de Business cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Horea nr. 7 si Transilvania Business School Association, identificata cu CUI 39379784, J12/2108/2018, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Nicolae Titulescu, Nr. 8 Ap. 17, Cluj-Napoca, Judetul Cluj, pentru care confidentialitatea datelor reprezinta o componenta esentiala. Politica si practicile noastre de protejare a datelor se focuseaza pe asigurarea confidentialitatii, integritatii si disponibilitatii.
Aceasta declaratie de confidentialitate se aplica entitatii operationale principale a Facultatii de Business si a Transilvania Business School Association.
Facultatea de Business si Transilvania Business School Association nu proceseaza si nu stocheaza date cu caracter personal in UE si este capabila sa demonstreze la orice moment conformitatea cu legile Uniunii Europene cat si cu principiile stabilite in acest document.
Aceasta declaratie de confidentialitate reprezinta politica de confidentialitate completa aplicabila activitatilor online ale Facultatii de Business si a Transilvania Business School Association. Aceasta declaratie explica tipurile de informatii pe care le colectam de la utilizatori si modul In care utilizam aceste informatii.
Website-ul nostru este In conformitate cu Regulamentul General de Protectie a Datelor (“GDPR”), (Regulament (EU) 2016/679), care este un act legislativ obligatoriu. GDPR creeaza noi drepturi pentru indivizi si consolideaza unele drepturi existente sub Directiva 95/46/EC.
11.Principii de protejare a datelor cu caracter personal
Politica de protejare a datelor in acest site se bazeaza pe urmatoarele principii de protectie a datelor:
- - Procesarea datelor se va face intr-o maniera legala, corecta si transparenta;
- - Colectarea datelor se va face numai in scopuri didactice specificate (admitere concurs de cunostinte, alumni), explicite si legitime si datele nu vor fi procesate mai departe intr-o maniera incompatibila cu acele scopuri;
- - Colectarea datelor va fi adecvata, relevanta si limitata la informatiile necesare scopului procesarii;
- - Datele vor fi exacte si acolo unde este necesar, actualizate;
- - Se vor lua toate masurile necesare pentru a se asigura ca datele incorecte sunt sterse sau corectate fara intarziere;
- - Datele vor fi pastrate intr-o forma ce nu permite identificarea persoanei vizate si pentru o perioada nu mai lunga decat cea in care datele sunt procesate;
- - Toate datele vor fi pastrate confidential si stocate intr-o maniera ce asigura securitatea necesara;
- - Datele nu vor fi distribuite persoanelor terte decat in cazul In care este necesar in scopul oferirii de servicii conform acordurilor;
12.Datele personale
Date personale Inseamna orice informatie care poate fi legata de o persoana fizica identificata sau identificabila (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informatii directe sau indirecte (si anume utilizate in legatura cu alte date) ce se refera la persoana subiect, cum ar fi nume, prenume, cnp, data de nastere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.
13.Colectarea datelor
Datele pe care le colectam includ urmatoarele:
- - colectam date despre locatia geografica, sistemul de operare folosit de dispozitivul dvs., browserul web folosit si despre modul In care dvs. si dispozitivul interactionati cu site-urile noastre.
- - colectam date legate de paginile web accesate, numarul de accesari noi, paginile mai putin accesat, paginile mai mult accesate, timpul petrecut pe o anumita pagina
- - colectam date despre caracteristicile pe care le utilizati si paginile web pe care le vizitati in site-urile noastre.
- - colectam date despre adresa dumneavoastra IP (zona geografica a IP-ului), setarile regionale si setarile de limba.
- - toate datele sus mentionate au ca unic scop imbunatatirea experientei utilizatorilor pe site-urile si subsite-urile noastre si cresterea numarului de noi utilizatori
- - colectam date cu caracter personal strict confidential prin intermediul formularelor MS FORMS strict pentru admiterea la concursul de cunostinte si pentru inscrierea absolventilor Facultatii de Business - ALUMNI, aceste date nu sunt transmise mai departe la persoane terte.
15.Utilizarea datelor
Vom utiliza datele de analiza trafic numai in contextul si scopul imbunatatirii site-ului si subsite-urilor noastre.
Informatiile cu caracter personal colectate prin intermediul MS FORMS sunt confidentiale, vor fi folosite numai in scopuri didactice pentru inscrierea candidatilor si nu vor fi transmise la persoane terte.
Securitatea procesarii
In cazul unei brese de securitate, care poate fi reprezentata de un accident, o pierdere de date sau un acces neautorizat, Facultatea de Business si Transilvania Business School Association va informa autoritatile reprezentate In Romania de catre A.N.S.P.D.C.P. (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) in maxim 72 de ore de la descoperirea bresei de securitate.
Accesul si rectificarea sau stergerea datelor personale
E-mailuri de informare si marketing
Facultatea de Business si Transilvania Business School Association au dreptul sa trimita utilizatorilor e-mailuri de informare cu consimtamantul acestora. Aceasta forma specifica de consimtamant trebuie data in mod liber, informata specific si precis. Orice utilizator are dreptul de a solicita sa nu primeasca e-mailuri de notificare/informare/marketing acest lucru poate fi specificat pe cale electronica prin e-mail la adresa facultatii: secretariat.tbs@ubbcluj.ro
Vizitatorii vor avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere si fara costuri. Utilizatorii ne pot trimite un mesaj electronic la adresa de e-mail: secretariat.tbs@ubbcluj.ro.
Plangeri
Vizitatorii au dreptul sa adreseze o plangere legata de procesarea datelor. Toate intrebarile si plangerile vor fi prelucrate de catre noi in timp util si in concordanta cu procedurile interne.
Plangerile pot fi trimise pe e-mail la adresa de e-mail a facultatii: secretariat.tbs@ubbcluj.ro.
Modificari ale acestei politici
Aceasta politica poate fi actualizata periodic, conform legislatiei europene in vigoare, de exemplu in urma modificarii legislatiei relevante sau schimbari ale structurii corporative In cadrul Facultatii de Business si Transilvania Business School Association. Incurajam vizitatorii sa verifice aceasta pagina periodic pentru a fi informati in mod corect si current despre ultimele noutati in ceea ce priveste practicile noastre de confidentialitate.
Copyright - Facultatea de Business & Transylvania Business School Association