Parteneri
Universităţi din România

Evaluserve
Evalueserve este o companie globala specializata in servicii de cercetare, analiza si managementul datelor. Dinamismul nostru este potentat de sinergia dintre minte si masina – o combinatie unica de expertiza umana si tehnologii de ultima generatie care utilizeaza algoritmi inovatori pentru a simplifica operatiuni esentiale. Acesta abordare ne permite sa proiectam si sa punem in aplicare procese care genereaza rezultate profunde si le valorifica la scara larga, ceea ce reduce semnificativ costurile si timpul de lucru, oferind un avantaj concurential partenerilor nostri.
Clientii nostri provin din numeroase industrii si divizii de afaceri, iar colaborarea cu noi le faciliteaza si amelioreaza procesele decizionale, le confera un spor de eficienta si eficacitate si se traduce intr-un impact concret asupra veniturilor si a profitului acestora.

Office Depot
Despre Office Depot
Formată prin fuziunea a Office Depot și OfficeMax, compania Office Depot. Inc este furnizor global de produse, servicii și soluții pentru locul de muncă. Având sediul principal în Florida, SUA, compania are peste 60.000 de angajați și deservește consumatori și firme din 58 de țări.
Office Depot România
Suntem 500 de angajaţi profesionişti şi entuziaşti organizaţi în 40 de echipe, care oferă suport în 6 limbi diferite pentru operaţiunile din 11 ţări europene. Centrul European de Servicii Financiare (Shared Service Center, SSC) s-a deschis în Cluj în august 2007, cu scopul de a oferi suport pentru operaţiunile financiare de contabilitate clienţi (Accounts Receivable) şi contabilitate furnizori (Accounts Payable), ulterior extinzându-şi aria de activitate în domenii precum: servicii clienţi, îmbunătăţirea proceselor, asistenţă vânzări, gestionarea bazelor de date, suport pentru aplicaţii IT europene şi management de proiect.

Sykes Enterprises
Sykes Enterprises este o companie multinationala, lider mondial in oferirea de solutii si servicii de management al relatiilor cu clientii. Fiind o companie de tip BPO (business process outsourcing), Sykes ofera o gama de servicii variate pentru clientii sai, companii din top 500 Fortune.
Cu peste 30 de ani de experienta in customer service, 50.000 angajati, peste 80 de centre de relatii cu clientii distribuite in 23 de tari, Sykes este un partener de incredere pentru clientii sai.
Din Martie 2010 Sykes isi desfasora activitatea si in Romania, la Cluj Napoca. Pe baza satisfactiei clientilor datorate serviciilor excelente oferite de la Cluj, dezvoltarea a fost foarte rapida, iar in momentul de fata Sykes are peste 800 angajati si ofera suport in 17 limbi straine. In Octombrie 2015, Sykes isi deschide un birou si la Sibiu.
Cea mai importanta resursa Sykes este reprezentata angajatii sai, oameni foarte talentati care se ghideaza dupa filozofia Sykes de a tinti mereu mai sus. La Sykes provocarea este aceea de a fii mai bun maine decat ai fost azi.
I am SYKES. Are you?
www.sykes.com
CSi România
Avand radacinile in Rotterdam, Olanda, CSi a intrat in domeniul afacerilor cu peste 45 de ani in urma, iniţial ca un mic furnizor de benzi transportoare. Compania s-a dezvoltat si cele din urma a devenit parte a grupului suedez PLM in anii 1970. In decursul anilor 1980 a devenit o companie independenta, pana cand a fost cumparata de Stork. Dupa cateva incercari de restructurare a Grupului Stork, CSi a devenit din nou o companie independenta in urma procesului de rascumparare a drepturilor manageriale. In 2003 au fost achizitionate si fuzionate in Csi Sistemele de Ambalare Ridder, in acelasi timp lansandu-se numele de marca Ivanhoe prin care se vindeau soluţii standardizate de paletizare.
Avand ca scop principal reducerea costurilor pentru a putea oferi produse competitive din punct de vedere calitativ, accesibile din punct de vedere al costurilor, in anul 2005 s-a deschis oficial cea mai mare facilitate de productie a companiei in Cluj Napoca, Romania sub denumirea de CSi Romania SRL, cu productie de sisteme logistice. Totodata, datorita solicitarilor tot mai mari pe piata interna a diferitelor servicii, dar in acelasi timp pentru apararea brandului, pe piata interna (si nu numai) CSi Romania si-a dezvoltat biroul de vanzari prin Alpha Las, cu productia unor echipamente pentru terti.
CSi Romania are a obiect de activitate producerea de sisteme logistice integrate pentru manipularea materialelor. Compania produce si furnizeaza solutii inalt automatizate pentru transportul, manipularea si depozitarea produselor din industria bunurilor de larg consum. Clientii se pot bucura de servicii complete incepand de la proiectare, productie, livrare, instalare pana la punerea in functiune si service pe intrega durata de viata a echipamentelor. Printre solutiile inovative pe care compania le ofera clientilor se numara: realizarea de conveioare pentru transportul produselor de larg consum, sisteme de transport pentru containere, sisteme de transport pentru carcase si cutii de carton, sisteme de transport si manipulare a paletilor, sisteme de paletizare, executarea de tablouri electrice de comanda, executarea de instalatii electrice pentru liniile de transport si paletizat.
Compania produce in-house majoritatea componentelor necesare intr-o forma personalizata, in functie de nevoile clientului. Echipa de ingineri are un rol esential in procesul de productie, de la analizarea nevoii clientului de catre inginerii de vanzari si pana la livrarea produsului catre client, echipa formata din ingineri proiectanti, mecanici, mecatronici si electrici, ingineri hardware si software lucreaza impreuna pentru a oferi solutiile cele mai competente si adecvate nevoilor clientului. De asemenea, echipa de asamblare are un rol esential in asamblarea si punerea in functiune a conveioarelor la sediul clientului, proiectul considerandu-se finalizat doar dupa testarea finala a echipamentului si inlaturarea tuturor erorilor posibile.
Prin compania mama CSi se adreseaza pietei sistemelor logistice complexe de manipulare a bunurilor de larg consum si a sistemelor de automatizari industriale unei game de clienti din topul celor mai mari 50 de companii din lume.
In acelasi timp, prin Alpha Las, CSi Romania deserveste o a doua piata, cea de servicii sau produse din alta categorie decat cea a sistemelor logistice de manipulare si transport. In Romania, piata serviciilor de prelucrari/confectii metalice, este in continua expansiune – datorita cresterii numarului de investitori din zona si a relansarii economice din tara. Pe piata interna se inregistreaza un trend crescator in ceea ce priveste solicitarile de produse si servicii, precum sisteme automatizate de manipulare si/sau paletizare a produselor, debitare laser si vopsire in camp electrostatic, insa si sudura, indoire abkant si asamblare . De asemenea, Csi are si o piata externa pentru aceste servicii, formata dintr-un numar de companii din UE, care i se adreseaza in mod constant cu comenzi ferme pentru diferite repere metalice: debitate, indoite, sudate vopsite si asamblate. Din aceasta categorie fac parte clienti importanti, cum ar fi Alliance sau Ambaflex .
Produsele si solutiile companiei se adreseaza in principal industriei bunurilor de larg consum (FMCG), a industriei alimentare si nealimentare dar si companiilor din industria auto, a productiei de diverse echipamente, ambalaje, companii publicitare, farmaceutice si altele.
Portofoliul de clienti este format din companii cu inalte exigente de calitate, performanta, si profesionalism, precum : Procter & Gamble, Philip Morris, Heineken, Unilever, Mars, Tetra Pak, British American Tobacco, LVD Napomar, Ulma Packaging, Emerson, Eckerle, Star Foods, Pepsico.
An de an, cresterea raportului de transfer al productie de la firma olandeza catre Romania are impact direct asupra cresterii volumului productiei si a numarului de personal. Activitatile din cadrul companiei au cunoscut o crestere continua, din toate punctele de vedere. Daca primii doi ani de activitate au fost caracterizati de „asezarea” si organizarea facilitatilor de productie, de insusirea cunostintelor de la firma mama, azi accentul se pune tot mai mult pe dezvoltare. Concomitent cu aceasta se remarca cresterea in numar a personalului, a suprafetei de lucru destinata productiei si birourilor, a capacitatilor de productie, largindu-se totodata simtitor si portofoliul de clienti. In vederea asigurarii unei independente cat mai mari a fabricii din Romania fata de firma mama, si totodata pentru cresterea calitatii si nivelului tehnologic al serviciilor, se urmareste dezvoltarea si specializarea departamentului de proiectare si al celui tehnic.
Prin compania mama, CSi este reprezentata in multe tari in lume fie prin propriile Birouri de Vanzari din Germania, Marea Britanie, Rusia, Mexic, China fie prin retele locale partenere. In acest fel CSi poate actiona si pe plan local in timp ce ramane un jucator mondial.
Pretentiile au crescut si ele si alaturi de ele s-a schimbat optica: se insista tot mai mult pe eficienta, productivitate si profesionalism. Toate acestea, combinate cu ascultarea atenta a clientului si colaborarea stransa cu acesta, si totodata analiza continua a pietei si a concurentei pot asigura un viitor de succes si de durata oricarei companii.
Utilizarea cookie-urilor și Politica de Confidențialitate
1.Politica de utilizare Cookie-uri
Aceasta politica se refera la cookie-urile si paginile web operate de Transilvania Business School Association cu sediul in Cluj-Napoca, str. Titulescu, nr.8 ap. 17, Judetul Cluj, denumita in continuare Operator.
2.Ce este un Cookie?
Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).
3.La ce sunt folosite Cookie-urile?
Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intrun mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Operatorului pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.
4.Ce Cookie-uri folosim?
Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele per sesiune sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Cele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada definita de parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.
5. Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?
O vizita pe acest site poate plasa urmatoarele tipuri de cookie-uri:
- Cookie-uri de performanta a site-ului
- Cookie-uri de analiza a vizitatorilor
- Cookie-uri de inregistrare
- Cookie-uri pentru publicitate
- Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate
6. Contin Cookie-urile date personale?
Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caaracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.
7. Stergerea Cookie-urilor
In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.
8. De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?
Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.
Exemple de intrebuintari importante ale cookieurilor (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
- Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.
- Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.
- Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode,functii de safe search).
- Limitarea frecventei de difuzare a reclamelor – limitarea numarului de afisari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
- Furnizarea de publicitate mai relevanta pentru utilizator.
- Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.
9. Linkuri utile
Daca doriti sa afli mai multe informatii despre cookie-uri si la ce sunt utilizate, recomandam urmatoarele linkuri:
10.Prelucrarea datelor cu caracter personal pe site-ul www.tbs.ubbcluj.com
Acest site web este detinut si gestionat de catre Transilvania Business School Association, identificata cu CUI 39379784, J12/2108/2018, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Titulescu, nr.8 ap. 17, Judetul Cluj, pentru care confidentialitatea datelor reprezinta o componenta esentiala. Politica si practicile noastre de protejare a datelor se focuseaza pe procesarea, schimbul si stocarea corespunzatoare si legala a informatiilor cu caracter personal si totodata pe asigurarea confidentialitatii, integritatii si disponibilitatii.
Aceasta declaratie de confidentialitate se aplica entitatii operationale principale a Transilvania Business School Association si filialelor sale.
Transilvania Business School Association proceseaza si stocheaza date cu caracter personal in UE si este capabila sa demonstreze la orice moment conformitatea cu legile Uniunii Europene cat si cu principiile stabilite in acest document.
Aceasta declaratie de confidentialitate reprezinta politica de confidentialitate completa aplicabila activitatilor online ale Transilvania Business School Association. Aceasta declaratie explica tipurile de informatii pe care le colectam de la clienti si modul in care utilizam aceste informatii.
Website-ul nostru este in conformitate cu Regulamentul General de Protectie a Datelor (“GDPR”), (Regulament (EU) 2016/679), care este un act legislativ obligatoriu. GDPR creeaza noi drepturi pentru indivizi si consolideaza unele drepturi existente sub Directiva 95/46/EC.
11.Principii de protejare a datelor cu caracter personal
Politica de protejare a datelor in acest site se bazeaza pe urmatoarele principii de protectie a datelor:
- - Procesarea datelor personale se va face intr-o maniera legala, corecta si transparenta;
- - Colectarea datelor personale se va face numai in scopuri specificate, explicite si legitime si datele nu vor fi procesate mai departe intr-o maniera incompatibila cu acele scopuri;
- - Colectarea datelor personale va fi adecvata, relevanta si limitata la informatiile necesare scopului procesarii;
- - Datele personale vor fi acurate si, acolo unde este necesar, actualizate;
- - Se vor lua toate masurile necesare pentru a se asigura ca datele incorecte sunt sterse sau corectate fara intarziere;
- - Datele personale vor fi pastrate intr-o forma ce permite identificarea persoanei vizate si pentru o perioada nu mai lunga decat cea in care datele personale sunt procesate;
- - Toate datele personale vor fi pastrate confidential si stocate intr-o maniera ce asigura securitatea necesara;
- - Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terte decat in cazul in care este necesar in scopul oferirii de servicii conform acordurilor;
- - Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea si stergerea acestora, impotrivirea sau restrictionarea de la procesarea datelor atat cat si de la dreptul portabilitatii datelor.
12.Datele personale
Date personale inseamna orice informatie care poate fi legata de o persoana fizica identificata sau identificabila (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informatii directe sau indirecte (si anume utilizate in legatura cu alte date) ce se refera la persoana subiect, cum ar fi nume, data de nastere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.
13.Colectarea datelor personale
Datele pe care le colectam includ urmatoarele:
- - nume, prenume, email, telefon, datele companiei (angajatorului), adresa postala, date despre documentul de identificare (CI)
- - colectam date despre dispozitivul dvs. si despre modul in care dvs. si dispozitivul interactionati cu produsele noastre.
- - colectam date despre caracteristicile pe care le utilizati si paginile web pe care le vizitati in site-ul nostru.
- - colectam date despre adresa dumneavoastra IP, setarile regionale si setarile de limba.
14.Scopul colectarii datelor personale:
- - informarea clientilor/cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile si/sau serviciile achizitionate;
- - trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS), numai in cazul in care persoana vizata si-a exprimat in mod explicit acordul;
15.Utilizarea datelor personale
Vom utiliza datele personale numai in contextul scopurilor mentionate in articolul anterior. De asemenea, Transilvania Business School Association poate furniza datele cu caracter personal ale cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in scopurile mentionate mai sus, dupa cum urmeaza: firma de contabilitate, firma care presteaza servicii de webhosting, firma care se ocupa de promovarea serviciilor si produselor noastre, firma de curierat.
Informatiile cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
Securitatea procesarii
Vom procesa datele in mod sigur, vom aplica si mentine masuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale impotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, in mod special atunci cand procesarea presupune transmiterea datelor printr-o retea atat cat si impotriva oricarei alte forme de procesare ilegala. Datele clientilor sunt salvate in baze de date aflate pe servere din Uniunea Europeana .
In cazul unei brese de securitate, care poate fi reprezentata de un accident, o pierdere de date sau un acces neautorizat, Transilvania Business School Association va informa autoritatile reprezentate in Romania de catre A.N.S.P.D.C.P. (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) in maxim 72 de ore de la descoperirea bresei de securitate.
Accesul si rectificarea sau stergerea datelor personale
E-mailuri de marketing
Transilvania Business School Association are dreptul sa trimita clientilor e-mailuri de marketing cu consimtamantul acestora. Aceasta forma specifica de consimtamant trebuie data in mod liber, informata specific si precis. Aceste cereri sunt indeplinite atunci cand vizitatorii au optat sa primeasca e-mailuri de marketing (au aprobat activ).
Vizitatorii vor avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere si fara costuri, la procesarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct fara a trebui sa furnizeze justificari concrete. Vizitatorii pot face acest lucru dand click pe linkul „Dezabonare” care apare in mesajele de e-mail pe care vi le trimitem sau ne pot trimite un mesaj la secretariat@tbs.ubbcluj.com. O data ce clientul a obiectat, datele personale ale acelui client nu vor mai fi procesate pentru marketing direct.
E-mailurile de marketing contin informatii pe care le consideram interesante pentru client, atat cat si stiri de ultima ora legate de produsele si serviciile noastre.
Plangeri
Vizitatorii au dreptul sa adreseze o plangere legata de procesarea datelor lor personale. Toate intrebarile si plangerile vor fi prelucrate de catre noi in timp util si in concordanta cu procedurile interne.
In cazul improbabil in care vizitatorii au suferit daune din cauza incalcarii drepturilor conform politicii de protectie a datelor personale si Transilvania Business School Association nu a tratat plangerea in mod corespunzator, vizitatorii au posibilitatea de a trimite o plangere autoritatii superioare.
Plangerile pot fi trimise pe email la adresa office@tbs.ubbcluj.com.
Modificari ale acestei politici
Aceasta politica poate fi actualizata din cand in cand, de exemplu in urma modificarii legislatiei relevante sau schimbari ale structurii corporative in cadrul Transilvania Business School Association. In cazul in care se fac modificari ale materialului vizitatorii vor fi notificati pe e-mail sau prin intermediul website-ului inainte ca schimbarile sa intre in vigoare. Incurajam vizitatorii sa verifice aceasta pagina periodic pentru a fi informati despre ultimele noutati in ceea ce priveste practicile noastre de confidentialitate.