Evaluserve
Evalueserve este o companie globala specializata in servicii de cercetare, analiza si managementul datelor. Dinamismul nostru este potentat de sinergia dintre minte si masina – o combinatie unica de expertiza umana si tehnologii de ultima generatie care utilizeaza algoritmi inovatori pentru a simplifica operatiuni esentiale. Acesta abordare ne permite sa proiectam si sa punem in aplicare procese care genereaza rezultate profunde si le valorifica la scara larga, ceea ce reduce semnificativ costurile si timpul de lucru, oferind un avantaj concurential partenerilor nostri.
Clientii nostri provin din numeroase industrii si divizii de afaceri, iar colaborarea cu noi le faciliteaza si amelioreaza procesele decizionale, le confera un spor de eficienta si eficacitate si se traduce intr-un impact concret asupra veniturilor si a profitului acestora.
Office Depot
Despre Office Depot
Formată prin fuziunea a Office Depot și OfficeMax, compania Office Depot. Inc este furnizor global de produse, servicii și soluții pentru locul de muncă. Având sediul principal în Florida, SUA, compania are peste 60.000 de angajați și deservește consumatori și firme din 58 de țări.
Office Depot România
Suntem 500 de angajaţi profesionişti şi entuziaşti organizaţi în 40 de echipe, care oferă suport în 6 limbi diferite pentru operaţiunile din 11 ţări europene. Centrul European de Servicii Financiare (Shared Service Center, SSC) s-a deschis în Cluj în august 2007, cu scopul de a oferi suport pentru operaţiunile financiare de contabilitate clienţi (Accounts Receivable) şi contabilitate furnizori (Accounts Payable), ulterior extinzându-şi aria de activitate în domenii precum: servicii clienţi, îmbunătăţirea proceselor, asistenţă vânzări, gestionarea bazelor de date, suport pentru aplicaţii IT europene şi management de proiect.
Sykes Enterprises
Sykes Enterprises este o companie multinationala, lider mondial in oferirea de solutii si servicii de management al relatiilor cu clientii. Fiind o companie de tip BPO (business process outsourcing), Sykes ofera o gama de servicii variate pentru clientii sai, companii din top 500 Fortune.
Cu peste 30 de ani de experienta in customer service, 50.000 angajati, peste 80 de centre de relatii cu clientii distribuite in 23 de tari, Sykes este un partener de incredere pentru clientii sai.
Din Martie 2010 Sykes isi desfasora activitatea si in Romania, la Cluj Napoca. Pe baza satisfactiei clientilor datorate serviciilor excelente oferite de la Cluj, dezvoltarea a fost foarte rapida, iar in momentul de fata Sykes are peste 800 angajati si ofera suport in 17 limbi straine. In Octombrie 2015, Sykes isi deschide un birou si la Sibiu.
Cea mai importanta resursa Sykes este reprezentata angajatii sai, oameni foarte talentati care se ghideaza dupa filozofia Sykes de a tinti mereu mai sus. La Sykes provocarea este aceea de a fii mai bun maine decat ai fost azi.
I am SYKES. Are you?
www.sykes.comCSi România
Avand radacinile in Rotterdam, Olanda, CSi a intrat in domeniul afacerilor cu peste 45 de ani in urma, iniţial ca un mic furnizor de benzi transportoare. Compania s-a dezvoltat si cele din urma a devenit parte a grupului suedez PLM in anii 1970. In decursul anilor 1980 a devenit o companie independenta, pana cand a fost cumparata de Stork. Dupa cateva incercari de restructurare a Grupului Stork, CSi a devenit din nou o companie independenta in urma procesului de rascumparare a drepturilor manageriale. In 2003 au fost achizitionate si fuzionate in Csi Sistemele de Ambalare Ridder, in acelasi timp lansandu-se numele de marca Ivanhoe prin care se vindeau soluţii standardizate de paletizare.
Avand ca scop principal reducerea costurilor pentru a putea oferi produse competitive din punct de vedere calitativ, accesibile din punct de vedere al costurilor, in anul 2005 s-a deschis oficial cea mai mare facilitate de productie a companiei in Cluj Napoca, Romania sub denumirea de CSi Romania SRL, cu productie de sisteme logistice. Totodata, datorita solicitarilor tot mai mari pe piata interna a diferitelor servicii, dar in acelasi timp pentru apararea brandului, pe piata interna (si nu numai) CSi Romania si-a dezvoltat biroul de vanzari prin Alpha Las, cu productia unor echipamente pentru terti.
CSi Romania are a obiect de activitate producerea de sisteme logistice integrate pentru manipularea materialelor. Compania produce si furnizeaza solutii inalt automatizate pentru transportul, manipularea si depozitarea produselor din industria bunurilor de larg consum. Clientii se pot bucura de servicii complete incepand de la proiectare, productie, livrare, instalare pana la punerea in functiune si service pe intrega durata de viata a echipamentelor. Printre solutiile inovative pe care compania le ofera clientilor se numara: realizarea de conveioare pentru transportul produselor de larg consum, sisteme de transport pentru containere, sisteme de transport pentru carcase si cutii de carton, sisteme de transport si manipulare a paletilor, sisteme de paletizare, executarea de tablouri electrice de comanda, executarea de instalatii electrice pentru liniile de transport si paletizat.
Compania produce in-house majoritatea componentelor necesare intr-o forma personalizata, in functie de nevoile clientului. Echipa de ingineri are un rol esential in procesul de productie, de la analizarea nevoii clientului de catre inginerii de vanzari si pana la livrarea produsului catre client, echipa formata din ingineri proiectanti, mecanici, mecatronici si electrici, ingineri hardware si software lucreaza impreuna pentru a oferi solutiile cele mai competente si adecvate nevoilor clientului. De asemenea, echipa de asamblare are un rol esential in asamblarea si punerea in functiune a conveioarelor la sediul clientului, proiectul considerandu-se finalizat doar dupa testarea finala a echipamentului si inlaturarea tuturor erorilor posibile.
Prin compania mama CSi se adreseaza pietei sistemelor logistice complexe de manipulare a bunurilor de larg consum si a sistemelor de automatizari industriale unei game de clienti din topul celor mai mari 50 de companii din lume.
In acelasi timp, prin Alpha Las, CSi Romania deserveste o a doua piata, cea de servicii sau produse din alta categorie decat cea a sistemelor logistice de manipulare si transport. In Romania, piata serviciilor de prelucrari/confectii metalice, este in continua expansiune – datorita cresterii numarului de investitori din zona si a relansarii economice din tara. Pe piata interna se inregistreaza un trend crescator in ceea ce priveste solicitarile de produse si servicii, precum sisteme automatizate de manipulare si/sau paletizare a produselor, debitare laser si vopsire in camp electrostatic, insa si sudura, indoire abkant si asamblare . De asemenea, Csi are si o piata externa pentru aceste servicii, formata dintr-un numar de companii din UE, care i se adreseaza in mod constant cu comenzi ferme pentru diferite repere metalice: debitate, indoite, sudate vopsite si asamblate. Din aceasta categorie fac parte clienti importanti, cum ar fi Alliance sau Ambaflex .
Produsele si solutiile companiei se adreseaza in principal industriei bunurilor de larg consum (FMCG), a industriei alimentare si nealimentare dar si companiilor din industria auto, a productiei de diverse echipamente, ambalaje, companii publicitare, farmaceutice si altele.
Portofoliul de clienti este format din companii cu inalte exigente de calitate, performanta, si profesionalism, precum : Procter & Gamble, Philip Morris, Heineken, Unilever, Mars, Tetra Pak, British American Tobacco, LVD Napomar, Ulma Packaging, Emerson, Eckerle, Star Foods, Pepsico.
An de an, cresterea raportului de transfer al productie de la firma olandeza catre Romania are impact direct asupra cresterii volumului productiei si a numarului de personal. Activitatile din cadrul companiei au cunoscut o crestere continua, din toate punctele de vedere. Daca primii doi ani de activitate au fost caracterizati de „asezarea” si organizarea facilitatilor de productie, de insusirea cunostintelor de la firma mama, azi accentul se pune tot mai mult pe dezvoltare. Concomitent cu aceasta se remarca cresterea in numar a personalului, a suprafetei de lucru destinata productiei si birourilor, a capacitatilor de productie, largindu-se totodata simtitor si portofoliul de clienti. In vederea asigurarii unei independente cat mai mari a fabricii din Romania fata de firma mama, si totodata pentru cresterea calitatii si nivelului tehnologic al serviciilor, se urmareste dezvoltarea si specializarea departamentului de proiectare si al celui tehnic.
Prin compania mama, CSi este reprezentata in multe tari in lume fie prin propriile Birouri de Vanzari din Germania, Marea Britanie, Rusia, Mexic, China fie prin retele locale partenere. In acest fel CSi poate actiona si pe plan local in timp ce ramane un jucator mondial.
Pretentiile au crescut si ele si alaturi de ele s-a schimbat optica: se insista tot mai mult pe eficienta, productivitate si profesionalism. Toate acestea, combinate cu ascultarea atenta a clientului si colaborarea stransa cu acesta, si totodata analiza continua a pietei si a concurentei pot asigura un viitor de succes si de durata oricarei companii.
Utilizarea cookie-urilor și Politica de Confidențialitate
1.Politica de utilizare a Cookie-urilor
Aceasta politica se refera la cookie-urile si paginile web operate de catre Facultatea de Business cu sediul in Cluj-Napoca, str. Horea Nr.7 si Transilvania Business School Association cu sediul in Cluj-Napoca, str. Nicolae Titulescu, Nr. 8, Ap. 17, Cluj-Napoca, Judetul Cluj, denumite in continuare Operator.
2.Ce este un Cookie?
Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil, tableta sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Edge, Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard disk-ul sau memoria interna a utilizatorului care acceseaza site-ul web al facultatii noastre).
3.La ce sunt folosite Cookie-urile?
Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Operatorului pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand in totalitate indentificarea personala a utilizatorului.
4.Ce tipuri de Cookie-uri folosim?
Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele per sesiune sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Cele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada definita de parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.
Site-ul si subsite-urile Facultatii de Business utilizeaza ca instrument de monitorizare al traficului serviciul Google Analytics Universal, care este cel mai utilizat serviciu din lume in acest moment. Acest instrument ne ajuta sa imbunatatim paginile care sunt mai putin accesate in vederea cresterii traficului si pe aceste pagini
Facultatea de Business utilizeaza instrumentul “Google Analytics Univerasl” pentru a colecta informatii despre utilizarea site-ului. Google Analytics colecteaza informatii cum ar fi: cat de des viziteaza utilizatorii site-ul, ce pagini ale site-ului nostru se viziteaza. Folosim informatiile obtinute de la Google Analytics pentru a Intelege utilizarea site-ului si numai pentru a ne imbunatati site-ul. Google Analytics colecteaza numai adresa IP (zona geografica mai exact) alocata dvs. in data utilizarii si nu numele sau alte informatii de identificare. Facultatea de Business nu combina informatiile colectate prin utilizarea Google Analytics cu informatiile personale. Desi Google Analytics introduce un cookie permanent In programul dvs. de navigare pentru a va identifica ca utilizator unic la urmatoarea dvs. utilizare a Serviciului, acel cookie nu poate fi folosit de nimeni altcineva, decat de Google. Capacitatea Google de a utiliza si distribui informatiile colectate de Google Analytics despre utilizarile dvs. ale Serviciului este restrictionata de Termenii de utilizare ai Google Analytics (asa cum sunt modificati pentru site-urile guvernamentale) si de Politica de confidentialitate Google. Puteti Impiedica Google Analytics sa va recunoasca la urmatoarea dvs. vizita pe acest Site dezactivand cookie-urile din programul dvs. de navigare sau dispozitivul mobil. Pentru mai multe informatii despre Google Analytics consultati Google Privacy Policy. Pentru a Impiedica Google Analytics sa foloseasca datele dvs. printr-un program de navigare, puteti sa instalati extensia Google Analytics Opt-out Browser Add-on.
Site-ul nostru utilizeaza Facebook Pixel – pentru analiza de marketing, reclame, publicitate
Pixelul Facebook este un instrument de analiza care ne permite sa masuram eficienta publicitatii noastre prin Intelegerea actiunilor pe care utilizatorii le intreprind pe site-ul nostru web.
Utilizam pixelul pentru:
- a) a ne asigura ca anunturile noastre sunt afisate persoanelor potrivite.
- b) gasim utilizatori noi sau persoane care au vizitat o anumita pagina sau au facut o actiune dorita pe site-ul nostru
- c) cresterea acccesarilor de pagini
- d) masurarea rezultatelor anunturilor noastre
5. Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?
O vizita pe acest site poate plasa urmatoarele tipuri de cookie-uri:
- Cookie-uri de performanta a site-ului – Google Analytics
- Cookie-uri de analiza a vizitatorilor – Goole Analytics
- Cookie-uri pentru publicitate, marketing – Facebook Pixel
- Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate, marketing – Facebook Pixel
6. Contin Cookie-urile date personale?
Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de Internet. Datele colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. Facultatea de Business nu colecteaza date cu caracter personal. Colectarea datelor cu caracter personal se va foce strict in scopuri didactice in doua moduri: a) in vederea inscrierii candidatilor pentru concursul de cunostinte anual (pentru admitere) si b) pentru crerea unei baze de date ALUMNI in care vor avea posibilitatea sa se inscrie toti absolventii acestei facultati. In ambele cazuri se vor folosi formulare de tip MS FORMS care e in conformitate cu ultimele reglementari in domeniul GDPR.
7. Stergerea Cookie-urilor
In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal In mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate In asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite In zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.
8. De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?
Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele ca unele site-uri sa fie imposibil de folosit.
Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor Inseamna ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.
Exemple de Intrebuintari importante ale cookieurilor (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
- Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex. prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri precum website-ul universitatii, etc.). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile In beneficiul utilizatorilor.
9. Accesati Link-uri utile despre cookies
Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre cookie-uri si la ce sunt utilizate, recomandam urmatoarele linkuri:
- http://www.allaboutcookies.org/
- http://www.youronlinechoices.com/ro/
- https://ec.europa.eu/info/cookies_en
10.Prelucrarea datelor cu caracter personal pe site-ul tbs.ubbcluj.ro si a subsite-urilor adiacente
Acest site web si site-urile adiacente sunt detinute si gestionate de catre Facultatea de Business cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Horea nr. 7 si Transilvania Business School Association, identificata cu CUI 39379784, J12/2108/2018, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Nicolae Titulescu, Nr. 8 Ap. 17, Cluj-Napoca, Judetul Cluj, pentru care confidentialitatea datelor reprezinta o componenta esentiala. Politica si practicile noastre de protejare a datelor se focuseaza pe asigurarea confidentialitatii, integritatii si disponibilitatii.
Aceasta declaratie de confidentialitate se aplica entitatii operationale principale a Facultatii de Business si a Transilvania Business School Association.
Facultatea de Business si Transilvania Business School Association nu proceseaza si nu stocheaza date cu caracter personal in UE si este capabila sa demonstreze la orice moment conformitatea cu legile Uniunii Europene cat si cu principiile stabilite in acest document.
Aceasta declaratie de confidentialitate reprezinta politica de confidentialitate completa aplicabila activitatilor online ale Facultatii de Business si a Transilvania Business School Association. Aceasta declaratie explica tipurile de informatii pe care le colectam de la utilizatori si modul In care utilizam aceste informatii.
Website-ul nostru este In conformitate cu Regulamentul General de Protectie a Datelor (“GDPR”), (Regulament (EU) 2016/679), care este un act legislativ obligatoriu. GDPR creeaza noi drepturi pentru indivizi si consolideaza unele drepturi existente sub Directiva 95/46/EC.
11.Principii de protejare a datelor cu caracter personal
Politica de protejare a datelor in acest site se bazeaza pe urmatoarele principii de protectie a datelor:
- - Procesarea datelor se va face intr-o maniera legala, corecta si transparenta;
- - Colectarea datelor se va face numai in scopuri didactice specificate (admitere concurs de cunostinte, alumni), explicite si legitime si datele nu vor fi procesate mai departe intr-o maniera incompatibila cu acele scopuri;
- - Colectarea datelor va fi adecvata, relevanta si limitata la informatiile necesare scopului procesarii;
- - Datele vor fi exacte si acolo unde este necesar, actualizate;
- - Se vor lua toate masurile necesare pentru a se asigura ca datele incorecte sunt sterse sau corectate fara intarziere;
- - Datele vor fi pastrate intr-o forma ce nu permite identificarea persoanei vizate si pentru o perioada nu mai lunga decat cea in care datele sunt procesate;
- - Toate datele vor fi pastrate confidential si stocate intr-o maniera ce asigura securitatea necesara;
- - Datele nu vor fi distribuite persoanelor terte decat in cazul In care este necesar in scopul oferirii de servicii conform acordurilor;
12.Datele personale
Date personale Inseamna orice informatie care poate fi legata de o persoana fizica identificata sau identificabila (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informatii directe sau indirecte (si anume utilizate in legatura cu alte date) ce se refera la persoana subiect, cum ar fi nume, prenume, cnp, data de nastere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.
13.Colectarea datelor
Datele pe care le colectam includ urmatoarele:
- - colectam date despre locatia geografica, sistemul de operare folosit de dispozitivul dvs., browserul web folosit si despre modul In care dvs. si dispozitivul interactionati cu site-urile noastre.
- - colectam date legate de paginile web accesate, numarul de accesari noi, paginile mai putin accesat, paginile mai mult accesate, timpul petrecut pe o anumita pagina
- - colectam date despre caracteristicile pe care le utilizati si paginile web pe care le vizitati in site-urile noastre.
- - colectam date despre adresa dumneavoastra IP (zona geografica a IP-ului), setarile regionale si setarile de limba.
- - toate datele sus mentionate au ca unic scop imbunatatirea experientei utilizatorilor pe site-urile si subsite-urile noastre si cresterea numarului de noi utilizatori
- - colectam date cu caracter personal strict confidential prin intermediul formularelor MS FORMS strict pentru admiterea la concursul de cunostinte si pentru inscrierea absolventilor Facultatii de Business - ALUMNI, aceste date nu sunt transmise mai departe la persoane terte.
15.Utilizarea datelor
Vom utiliza datele de analiza trafic numai in contextul si scopul imbunatatirii site-ului si subsite-urilor noastre.
Informatiile cu caracter personal colectate prin intermediul MS FORMS sunt confidentiale, vor fi folosite numai in scopuri didactice pentru inscrierea candidatilor si nu vor fi transmise la persoane terte.
Securitatea procesarii
In cazul unei brese de securitate, care poate fi reprezentata de un accident, o pierdere de date sau un acces neautorizat, Facultatea de Business si Transilvania Business School Association va informa autoritatile reprezentate In Romania de catre A.N.S.P.D.C.P. (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) in maxim 72 de ore de la descoperirea bresei de securitate.
Accesul si rectificarea sau stergerea datelor personale
E-mailuri de informare si marketing
Facultatea de Business si Transilvania Business School Association au dreptul sa trimita utilizatorilor e-mailuri de informare cu consimtamantul acestora. Aceasta forma specifica de consimtamant trebuie data in mod liber, informata specific si precis. Orice utilizator are dreptul de a solicita sa nu primeasca e-mailuri de notificare/informare/marketing acest lucru poate fi specificat pe cale electronica prin e-mail la adresa facultatii: secretariat.tbs@ubbcluj.ro
Vizitatorii vor avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere si fara costuri. Utilizatorii ne pot trimite un mesaj electronic la adresa de e-mail: secretariat.tbs@ubbcluj.ro.
Plangeri
Vizitatorii au dreptul sa adreseze o plangere legata de procesarea datelor. Toate intrebarile si plangerile vor fi prelucrate de catre noi in timp util si in concordanta cu procedurile interne.
Plangerile pot fi trimise pe e-mail la adresa de e-mail a facultatii: secretariat.tbs@ubbcluj.ro.
Modificari ale acestei politici
Aceasta politica poate fi actualizata periodic, conform legislatiei europene in vigoare, de exemplu in urma modificarii legislatiei relevante sau schimbari ale structurii corporative In cadrul Facultatii de Business si Transilvania Business School Association. Incurajam vizitatorii sa verifice aceasta pagina periodic pentru a fi informati in mod corect si current despre ultimele noutati in ceea ce priveste practicile noastre de confidentialitate.
Copyright - Facultatea de Business & Transylvania Business School Association