Oana-Adriana GICĂ

Oana-Adriana GICĂ

Conferențiar Univ. Dr.

Membru Consiliu Facultate

  • 0264 599 170
  • oana.gica@ubbcluj.ro
  • CV
  • Profil Linkedin
  • Profil Google Schoolar
  • Profil Research Gate
  • Profil WOS
  • Profil ORCID
  • Profil SCOPUS

Biografie

Oana Adriana Gică este absolventă a Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor a Universităţii Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca, specializarea Managementul firmei. A urmat studiile de masterat în cadrul aceleaşi facultăţi, la specializarea Strategii şi politici de marketing şi management în unităţile economice. A obţinut titlul de doctor în Management în anul 2011. 

A fost membră în echipa de cercetare a șase proiecte de cercetare cu finanțare națională sau internațională și a 7 proiecte finanțate din fonduri europene.  Face parte din echipa Centrului de Cercetare și Antreprenoriat în Turism si Ospitaliate (CeCATO). Este autoare/coa-autoare a peste 42 de articole ştiinţifice şi coautoare a șapte cărţi și capitole de cărți.

Program consultații

▣ Joi → 14:00-15:00

▣ Sala 122 (etajul 1)

▣ Cu programare prealabilă pe Chat-ul MS Teams

Disciplinele predate

Management operational  Licență – Administrarea Afacerilor (în limba română)

Antreprenoriat  Licență – Administrarea Afacerilor (în limba română)

Antreprenoriat în industria ospitalităţii  Licență – Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate (în limba română)

Management Strategic  Masterat – Administrarea Afacerilor și Management Hotelier (în limba română)

Antreprenoriat și afaceri de familie  Masterat – Management Hotelier (în limba română)

Antreprenoriat, inovare şi dezvoltare de noi produse turistice Masterat – Administrarea Afacerilor în Ospitalitate și Turism Internațional (în limba engleză)

Arii de interes științific

  • Responsabilitatea socială corporativă
  • Orientarea antreprenorială
  • Profilul întreprinzătorului
  • Turismul sustenabil
  • Comportamentul consumatorului

Publicații științifice

◈ Gică Oana-Adriana, Coroș, Monica M., Moisescu, Ovidiu I., Yallop, Anca C. (2021). Transformative rural tourism strategies as tools for sustainable development in Transylvania, Romania: a case study of Sâncraiu. Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 13(1), pp.124-138, https://doi.org/10.1108/WHATT-08-2020-0088, WOS:000639945900001, https://www-webofscience-com.am.e-nformation.ro/wos/woscc/full-record/WOS:000639945900001

Coroș, Monica M, Gică Oana-Adriana, Yallop, Anca C., & Moisescu, Ovidiu I. (2017). Innovative and sustainable tourism strategies: A viable alternative for Romania’s economic development. Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 9 (5), pp.504-515, https://doi.org/10.1108/WHATT-07-2017-0033, WOS: 000414749700003, https://www-webofscience-com.am.e-nformation.ro/wos/woscc/full-record/WOS:000414749700003

Moisescu, Ovidiu I., Dan, Ioana, Gică, Oana-Adriana (2022). An examination of personality traits as predictors of electronic word‐of‐mouth diffusion in social networking sites. Journal of Consumer Behaviour, 21(3), pp. 450-467, https://doi.org/10.1002/cb.1970, WOS:000798513900003, https://www-webofscience-com.am.e-nformation.ro/wos/alldb/full-record/CCC:000798513900003

Yallop, A.C., Gică, O.A., Moisescu, O.I., Coroș, M.M. and Séraphin, H. (2023), The digital traveller: implications for data ethics and data governance in tourism and hospitality, Journal of Consumer Marketing, Vol. 40 (2) , pp.155-170,  https://doi.org/10.1108/JCM-12-2020-4278, WOS:000693663500001, https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000693663500001

Parteneriate cu mediul de business

-