OLTEANU Claudia-Veronica

OLTEANU Claudia-Veronica

  • 0264 599 170
  • claudia.olteanu@ubbcluj.ro
  • CV

Biografie

Formarea sa academică cuprinde un Master în Marketing şi Comunicare în Afaceri şi o Licenţă în Tranzacţii Economice Internaţionale, obţinute la Universitatea Babeş-Bolyai. În paralel, a urmat cursuri de perfecţionare în leadership, marketing strategic, comunicare şi programare neurolingvistică.

Cu peste 19 ani de experienţă profesională în marketing, comunicare şi management, Claudia a ocupat poziţii de coordonare în companii naţionale şi internaţionale, precum Digital & Marketing Manager, Manager Executiv şi Consultant pentru proiecte strategice în diverse industrii. În toate aceste roluri, a dezvoltat strategii de brand, campanii de comunicare şi proiecte de dezvoltare a afacerilor, ceea ce îi oferă o perspectivă solidă asupra mediului de afaceri şi academic.

În cadrul Facultăţii de Business a Universităţii Babeş-Bolyai, Claudia Olteanu activează ca și secretar din anul 2024, fiind responsabilă de activităţile de secretariat și gestionare a unor programele de studii de licență și master (linia română şi engleză).

Responsabilitățile principale privind postul ocupat/specializările deservite

Programele de studii gestionate sunt:
Nivel licență:
• Administrarea Afacerilor (în limba română), învățământ cu frecvență
• Administrarea Afacerilor (în limba engleză), învățământ cu frecvență
• Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate (în limba română), învățământ cu frecvență
• Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate (în limba engleză), învățământ cu frecvență
Nivel master:
• Antreprenoriat și Inovare (în limba română), învățământ cu frecvență
• Administrarea Afacerilor Internaționale (în limba engleză), învățământ cu frecvență
• Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate și Turism Internațional, (în limba engleză), învățământ cu frecvență

În această poziţie, gestionează documentele şi situaţiile şcolare ale studenţilor, comunică eficient cu cadrele didactice şi studenţii, actualizează datele din sistemele informatice universitare şi întocmeşte rapoarte/statistici, contribuind astfel la funcţionarea fluidă şi profesionistă a procesului educaţional.

Experiențe în ceea ce privește implicarea în evenimente/ activități/ proiecte/ mobilități

A beneficiat de mobilitate Erasmus+ în cadrul universității partenere din Italia, Sassari, pentru îmbunătățirea cunoștințelor despre activitățile administrative din cadrul acesteia.