Biografie
Andreea-Angela Șeulean este Specialist în calitate de cadru didactic asociat invitat – Lector universitar în cadrul Facultății de Business, Departamentul de Servicii de Ospitalitate.
Studiile sale doctorale (Academia de Studii Economice din București – Institutul de Studii Doctorale | Facultatea de Marketing) au avut ca obiect teza de doctorat cu titlul „Strategii și tactici subsecvente planificării activității de fundraising din cadrul organizațiilor nonprofit”, fiind realizată sub îndrumarea Prof. univ. dr. Răzvan Zaharia. Data susținerii – 30 septembrie 2015.
În termeni ai activității de cercetare, principalele sale arii de interes integrează elemente specifice marketingului, responsabilității sociale corporatiste, organizațiilor nonprofit și, implicit, activității de fundraising operaționalizate de către acestea. Lucrările sale cele mai relevante au fost publicate sub formă de articole științifice în cadrul Journal of Business Ethics. Alte publicații relevante se referă la o serie de capitole de carte publicate în cadrul unor edituri cu renume internațional precum: Emerald Group Publishing, respectiv Springer International Publishing.
Program consultații
▣ Joi → 11:00-12:00
▣ Sala Bibliotecă
▣ Cod clasă MS Teams: 1nq5buq
▣ Cu programare prealabilă pe Chat-ul MS Teams
Disciplinele predate
◈ Leadership │ Licență – Administrarea afacerilor și Administrarea afacerilor în servicii de ospitalitate (în limba română)
◈ Managementul resurselor umane │ Licență – Administrarea afacerilor și Administrarea afacerilor în servicii de ospitalitate (în limba română)
◈ Cercetări de marketing │ Licență – Administrarea afacerilor (în limba română)
◈ Operațiuni de turism internațional │ Licență – Administrarea afacerilor în servicii de ospitalitate (în limba română și engleză)
◈ Strategii de resurse umane │ Masterat – Management hotelier (în limba română)
Arii de interes științific
- Marketing
- Responsabilitate socială corporatistă
- Marketing nonprofit
- Fundraising
- Marketing social
- Leadership
- Managementul resurselor umane
Publicații științifice
◈ Grigore, G., Molesworth, M., Vonțea, A., Basnawi, A. H., Celep, O. și Jesudoss, S. P. (2021) Corporate Social Responsibility in Liquid Times: The Case of Romania. Journal of Business Ethics 174: 763–782. Detalii – SpringerLink (bază de date) <https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s10551-021-04926-w.pdf>. DOI – https://doi.org/10.1007/s10551-021-04926-w WOS – 000691155800001
◈ Grigore, G., Molesworth, M., Vonțea, A., Basnawi, A. H. și Celep, O. (2020) Drama and Discounting in the Relational Dynamics of Corporate Social Responsibility. Journal of Business Ethics 174: 65–88. Detalii – SpringerLink (bază de date) <https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s10551-020-04591-5.pdf>. DOI – https://doi.org/10.1007/s10551-020-04591-5 WOS – 000555362300003
◈ Angheluță, A.-V., Nemțanu (Vonica Răduțiu), M. și Vonțea, A.-A. (2013) Corporate Motives of Supporting A Social Cause. Evidence from the Romanian Banking Market. Transformations in Business & Economics 12(1A): 281–300. Detalii – Transformations in Business & Economics (website) <http://www.transformations.knf.vu.lt/28a/article/corp>
◈ Vonțea, A.-A. și Stancu, A. (2017) ‘For-Profits and Non-Profits: A Research on the Collaboration’s Premises during the Financial Crisis,’ în A. Theofilou, G. Grigore și A. Stancu (editori) Corporate Social Responsibility in the Post-Financial Crisis Era – CSR Conceptualisations and International Practices in Times of Uncertainty (Palgrave Studies in Governance, Leadership and Responsibility, 2nd Volume), Cham: Springer International Publishing, pp. 243–262. ISBN (print): 978-3-319-40095-2. ISBN (online): 978-3-319-40096-9. Detalii – SpringerLink (bază de date) <https://www.palgrave.com/de/book/9783319400952#>. DOI – https://doi.org/10.1007/978-3-319-40096-9_13
Parteneriate cu mediul de business
-
Experiență internațională
⦁ Evenimentul „Cultura organizațională – O perspectivă practică”
Tip: Eveniment desfășurat în timpul activităților didactice ale studenților
Perioadă: Marți, 12 decembrie 2023 | Intervalul orar 12:00–14:00
Locația: Amfiteatrul Facultății de Business
Parteneri implicați: Adrian Florea – Founding Partner Trend Consult Group | Autor al cărții „STELL*R: ghid practic de gestionare a culturii organizaționale” București: Editura Publica, 2023.
Studenți implicați: Anul I | AA și AASO | Linia română.
Descrierea evenimentului: „Modelul STELL*R de transformare a culturii organizaționale pleacă de la constatarea simplă că rezultatele unei organizații vin din obiceiurile indivizilor care o compun. Cultura unei organizații, adică totalitatea comportamentelor repetate, suma obiceiurilor oamenilor, are impact asupra oricărui rezultat al acesteia, fie pozitiv sau negativ, tangibil sau intangibil” (Florea, 2023).
⦁ Evenimentul „Cluj People & Culture Society #3” [Eveniment desfășurat sub egida Școala SPOR]
Tip: Eveniment care implică participarea studenților sub îndrumarea cadrelor didactice ale Facultății de Business
Perioadă: Luni, 18 martie 2024 │ Intervalul orar 17:30-20:30
Locația: Cluj Business Campus – Strada Henri Barbusse nr. 46, Cluj-Napoca
Studenți implicați: Anul I │ Administrarea afacerilor internaționale/International Business Administration │ Linia engleză.
Descrierea evenimentului:
Modul sănătos în care se pot construi și conduce echipele și companiile │ Adrian Stanciu – Consultant de business
Rolul artei în creșterea nivelului de performanță a angajaților │ Ștefan Teişanu – Director Centrul Cultural Clujean.
„Edițiile Cluj People & Culture Society sunt potrivite pentru manageri și directori de resurse umane, specialiști în recrutare și selecție, experți în dezvoltare organizațională și leadership, precum și consultanți în domeniul HR.
Evenimentul este structurat sub forma unor întâlniri recurente cu caracter informal ce includ prezentări publice, demonstrații și dezbateri relevante pentru comunitate.”
Sursa: scoalaspor.ro.
⦁ Evenimentul „Fundamentele sociale ale colaborării”
Tip: Eveniment desfășurat în timpul activităților didactice ale studenților
Perioadă: Marți, 19 martie 2024 │ Intervalul orar 10:00-12:00
Locația: Amfiteatrul Facultății de Business
Parteneri implicați: Adrian Stanciu – Consultant de business │ Gazdă a Podcastului Decoder [ Podcast de cultură în management ] │ Autor al cărții „Alternative: Idei de pus pe gânduri” București: Editura Bookzone, 2023.
Studenți implicați: Anul al II-lea │ AA și AASO │ Linia română (Categorie principală), respectiv Anul I │ AA și AASO │ Linia română (Categorie secundară).
Descrierea evenimentului: Evenimentul presupune abordarea unui prelegeri interactive având ca temă centrală conceptul de colaborare, acesta fiind abordat atât din perspectiva Disciplinei de studiu Managementul resurselor umane, cât și din cea a Disciplinei de studiu Leadership.
⦁ Evenimentul „Cultura Organizației și Brandul de Angajator - instrumente strategice pentru organizațiile puternice”
Tip: Eveniment desfășurat în timpul activităților didactice ale studenților
Perioadă: Luni, 1 aprilie 2024 │ Intervalul orar 08:00-10:00
Locația: Amfiteatrul Facultății de Business
Parteneri implicați: Doru Șupeală – Consultant de business │ Gazda Podcastului Hacking Work │ Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili │ Autor al cărții „Employer Branding 100%: Cum să creezi și să vinzi oamenilor ideea, experiența și bucuria de a munci în organizația ta” București: Curtea Veche Publishing, 2021.
Studenți implicați: Anul I │ AA și AASO │ Linia română.
Descrierea evenimentului: Evenimentul presupune abordarea temei vizate sub forma unei prelegeri interactive cu accent asupra exemplificării conceptelor teoretice prin intermediul trimiterilor la studii de caz de dată recentă.