Biografie
Anghel este asistent universitar la Facultatea de Business din cadrul Universității Babeș-Bolyai, unde predă discipline din domeniul marketingului, precum Digital Marketing, Principiile Marketingului și Cercetări de Marketing. A absolvit programul de licență și cel de masterat în Administrarea Afacerilor la aceeași facultate, iar în anul 2023 a obținut titlul de doctor în Marketing, în cadrul Școlii Doctorale de Comunicare, Relații Publice și Publicitate.
Activitatea sa de cercetare vizează tendințele și motivațiile care influențează deciziile de cumpărare și adoptarea tehnologiilor emergente în sectorul auto și cel bancar. Pe lângă activitatea universitară, deține o experiență de peste 18 ani în management, vânzări și finanțări auto, ocupând în prezent poziția de Director Regional în cadrul Porsche Finance Group România.
Program consultații
-
Disciplinele predate
◈ Principiile Marketingului │ Licență – Administrarea Afacerilor și Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate (în limba română și engleză)
◈ Cercetări de Marketing │ Licență – Administrarea Afacerilor și Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate (în limba română și engleză)
◈ Marketing Digital │ Licență – Administrarea Afacerilor și Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate (în limba română și engleză)
◈ Servicii de Recreere și Divertisment │ Licență – Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate (în limba română și engleză)
Arii de interes științific
- Marketing digital;
- Preferintele, tendintele și deciziile de cumpărare ale consumatorilor;
- Adoptarea tehnologiilor emergente în sectorul auto;
- Marketingul serviciilor;
- Loialitatea clienților;
- Cercetări de marketing aplicate;
- Sustenabilitate și inovație în marketing.
Publicații științifice
◈ Cozma A.T., Cosma S. A., „Cum să ne poziționăm pe piață? Strategii practice și eficiente pentru piața de Pet Food din România.”. Editura Presa Universitară Clujeană, Cluj-Napoca, 2024. (ISBN 978-606-37-2182-32024).
◈ Cozma, A.T., Cosma, S.A., Văleanu, M. (2022). An Examination of the Pet Food Buying Behavior Before and During the COVID-19 Pandemic. In: Fotea, S.L., Fotea, I.Ş., Văduva, S. (eds) PostPandemic Realities and Growth in Eastern Europe. GSMAC 2022. Springer Proceedings in Business and Economics. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-09421-7_10
◈ Cozma, A.T., Cosma, S.A., Văleanu, M. (2022). Workplace influence on purchase behavior of pet food products in the pandemic period. Studia Universitatis Babes-Bolyai, Negotia, 67(2), pag. 71-90. DOI:10.24193/subbnegotia.2022.2.04
◈ Cozma, A.T., Cosma, S.A., Văleanu, M. (2022). Analysis of online versus offline buying behavior of pet owners during the Covid-19 pandemic, Ecoforum, vol.11, 3(29). http://www.ecoforumjournal.ro/index.php/eco/article/view/1407/834
Parteneriate cu mediul de business
⦁ Porsche Finance Group România – coordonarea relațiilor de finanțare și dezvoltarea parteneriatelor strategice cu dealerii auto (Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT, CUPRA și MAN).
⦁ Dealerii auto din rețeaua Porsche România – implementarea și optimizarea produselor de finanțare și asigurare în cadrul rețelei comerciale.
⦁ Companii locale și naționale din domeniul auto și al serviciilor financiare – dezvoltarea de proiecte comune privind digitalizarea proceselor de vânzare și marketingul financiar.
⦁ Colaborări cu mediul academic și antreprenorial – implicarea în activități de training, studii de caz și parteneriate educaționale aplicate pentru studenții Facultății de Business.
