Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca
Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Excellence in the Hospitality Industry: Lessons from Horst Schulze, Co-founder of The Ritz-Carlton Hotel Company

02-12-2025 | 10:30 - 12:00

Coordonator: Larissa Bătrâncea; Marius Bota

Tip:  Prelegere

Perioadă: 2.12.2025/10:30-12

Locația: Amfiteatru

Parteneri implicați: –

Studenți implicați: Studenții și masteranzii Facultății de Business. Toți colegii de la Facultatea de Business sunt invitați să participe.

Descrierea evenimentului: Horst Schulze este co-fondatorul The Ritz-Carlton Hotel Company și fondatorul Capella Hotel Group (care au redefinit industria hotelieră de lux) și unul dintre cei mai influenți lideri din industria ospitalității la nivel mondial. Este recunoscut ca expert în excelență în servicii, cultură organizațională și leadership orientat spre client, iar viziunea şi învăţăturile sale au remodelat conceptele de servicii şi ospitalitate în toate industriile. Și-a început cariera profesională acum mai bine de 65 de ani ca asistent de ospătar într-un oraş turistic din Germania. În calitate de preşedinte şi director operaţional al Ritz-Carlton, Horst Schulze a ajuns să conducă operațiuni de peste 2 miliarde de dolari ale companiei la nivel mondial. Sub conducerea sa, Ritz-Carlton a devenit prima companie de servicii care a primit de două ori prestigiosul premiu Malcolm Baldrige National Quality Award (1992 și 1999), un standard de referință pentru calitate și excelență în afaceri. De-a lungul carierei, Horst Schulze a primit numeroase alte premii şi distincţii precum: Corporate Hotelier of the World (1991, revista “Hotels”); Medalia Ishikawa pentru contribuţii remarcabile privind calitatea (1995); titlul de honorary Doctor degree of Business Administration in Management Hospitality (1999, Johnson & Wales University, SUA); Historic Hotels of America Legacy of Innovation and Inspiration Award (2021, organizaţia Historic Hotels of America). Este autorul cărții “Excellence Wins: A No-Nonsense Guide to Becoming the Best in a World of Compromise”, publicată în anul 2019 de către New York Times, care sintetizează principiile prin care organizațiile pot deveni excepționale. Filosofia sa de afaceri poate fi rezumată prin motto-ul său devenit celebru în întreaga lume: “Ladies and Gentlemen Serving Ladies and Gentlemen”, exprimând convingerea că fiecare angajat și fiecare client trebuie tratați excelent şi cu același respect. Astăzi, Horst Schulze este consultant şi membru în diverse comitete pentru companii de top la nivel global din numeroase industrii.

Details

Date:
02-12-2025
Time:
10:30 - 12:00

Organizers

Larissa Bătrâncea
Marius Bota

Venue

Facultatea de Business
Horea no. 7
Cluj-Napoca, Romania
+ Google Map
Phone:
+40 264 599 170